2Sep

אלכס: סוף שבוע על החוף!

instagram viewer

שבע עשרה בוחרת מוצרים שאנו חושבים שתאהב ביותר. אנו עשויים להרוויח עמלה מהקישורים בדף זה.

ביגוד, פנים, ראש, אוזן, אף, חיוך, כיף, לחיים, תסרוקת, עור,
סוף סוף זהו שבוע השיעורים האחרון, אז החלטנו כמה חברים ואני לחגוג ביציאה לחוף הים לסוף השבוע! יום חמישי בארוחת הערב היה כשהצטרפתי לקבוצה לטיול. החבר'ה תכננו את זה זמן מה, אבל הבנות הוסיפו ממש ברגע האחרון. מהר, עשינו סידורים, ארזנו את המזוודות והגענו לצאת לנסיעה של שלוש שעות לחוף צפון קרוליינה. יצאנו בסביבות 20:30. ביום שישי (מכיוון שהיו לי פגישות כל היום ואוליבר היה צריך להעלות הצגה לחבר) ו לא הגיעו עד השעה 12:15 כשהגענו לבסוף, איימי, אוליבר ואני יצאנו לטייל בשעת לילה מאוחרת לאורך הכביש. החוף. שמחנו לבלות את היומיים הבאים בחוף ולא התכוונו לבזבז זמן!
טקסט, גופן, עולם, אפור, עיגול, ציפור, תווית, סמל, מספר,

יום שבת היה יום שינה לכולם. היום (ממש) לא התחיל עד הצהריים כאשר אוליבר ואני חזרנו מהמכולת והתחלנו להכין בראנץ 'לכולם. היא לימדה אותי להכין חביתות (כן, אני מתביישת להגיד שלא ידעתי איך לעשות זאת קודם) והיא הכינה טונות של בייקון ועוגיות. לאחר מכן, כולנו ירדנו קצת לחוף... חבל שזה היה מקפיא! לארוחת הערב באותו הלילה התפצלנו לשתי קבוצות. רוב החבר'ה יצאו למקדונלד'ס בזמן שהחבורה שהייתי איתה יצאה למסעדה ליד המזח. שאר הלילה בילה בצפייה בסרטים ובמשחקים - ולמרבה הצער, עשינו כמה עבודות חיוניות בבית הספר כשאנחנו יוצאים לקראת סוף השנה.

click fraud protection

סנטר, כתף, חדר, צילום, ג'וינט, לבן, מכשיר אלקטרוני, אינטראקציה, איבר, מכשיר ביתי,
זה ממש מטורף לחשוב שזהו סוף השנה הראשונה שלי. חזרתי מהחוף ביום ראשון בלילה והלכתי לראות הצגה בתיאטרון המעבדה עם אוליבר וג'ייסון, אבל שום דבר לא יכול היה להסיח את הדעת מכך שהשיעור האחרון שלי יהיה למחרת. כן, החל מיום שני השנה נגמרה. רק שבוע של בחינות ואז אני לוקח את כל החדרים שלי הביתה לפני שאני נוסע לאיטליה לקורס מיימסטר שלי.

אני לא מאמין כמה מהר הכל הלך. אתה יודע, אני לא מוכן שזה ייגמר. אני הולך לנסות לגרום לזה בשבוע האחרון להימשך זמן רב ככל האפשר!