1Sep

15 חבר'ה מבינים את האמת על הפרידה הגרועה ביותר שלהם

instagram viewer

שבע עשרה בוחרת מוצרים שאנו חושבים שתאהב ביותר. אנו עשויים להרוויח עמלה מהקישורים בדף זה.

Who יודע מה החבר'ה חושבים במהלך פרידות? האם הם באמת עצובים? האם הם רק מנסים להישאר חזקים כדי שלא יבהילו אותך? האם הם מתים מבפנים? חֲמֵשׁ עֶשׂרֵה חבר'ה סיפרו ל- Seventeen.com מה באמת רץ להם בראש במהלך הפרידות האחרונות שלהם. התראה על ספוילר: כמה מהם הרגישו ממש ממש נורא.

1. "נפרדתי מהאקסית שלי כי הייתי סטודנטית שנה ראשונה במכללה והיא הייתה בכירה בתיכון. היינו יחד 14 חודשים. ידעתי ששנינו יהיה טוב יותר כך. חשבתי על האושר שלה - לא יכולתי להיות שם כדי לשמח אותה, אז קיוויתי שמישהו אחר יצליח, למרות שזה הרג אותי לחשוב על זה. היא שנאה אותי בגלל זה, אבל למען האמת, כל כך אהבתי אותה והכוונות שלי היו טובות. כרגע הרגשתי הקלה כי ידעתי שצריך לעשות את זה ונמאס לי לפגוע. מרחקים ארוכים זה לא פשוט. אבל ההמשך היה לי מאוד קשה. התגעגעתי אליה כמו לעזאזל. " - סם, בן 19

2. "כשהייתי בן 18, הייתי עם החברה הראשונה שלי במשך כחודשיים כשהגיע למצב שפשוט לא יכולתי להתמודד איתה יותר. היא הייתה מאוד דביקה ותמיד התקשרה אלי כשניסיתי לישון.

click fraud protection
אם לא הייתי עונה לשיחה שלה, היא הייתה מתקשרת אלי אבל חוסמת את המספר שלה. הייתי עצוב אחרי הפרידה, אבל ידעתי שזה מה שאני צריך לעשות כי אני צריך את המרחב שלי. היא ניסתה לחזור יחד לאחר מכן - היא המשיכה להתקשר, לשלוח הודעות טקסט, והחברים שלה מסרים לי הודעה. " - ארי, בן 19

3. "יצאתי עם הבחורה הזאת כמעט שלוש שנים והכל היה נהדר כל הזמן. השבוע האחרון היה מוזר. היא לא דיברה איתי כל כך. לבסוף, היא פשוט הושיבה אותי ואמרה, 'אני חושבת שיש שם מישהו טוב יותר עבור כל אחד מאיתנו'. זה היה מבאס כי אף פעם לא כעסנו אחד על השני. הייתי מרוסק לגמרי. לא איבדתי רק את החברה שלי, אלא גם את החבר הכי טוב שלי. הרגשתי ריק ומבולבל - לא הייתה סיבה אמיתית מדוע נפרדנו. עכשיו, כשנה לאחר מכן, אנחנו מדברים מדי פעם, אבל זה מאוד קשה. " - ריאן, בן 21

4. "אחרי שיצאתי לארבעה חודשים, החלטתי שהקשר לא צריך להימשך יותר. הבחורה שאיתה יצאתי התחברה מהר מדי - לא שזה דבר רע, אבל זה פשוט לא מה שחשבתי שרציתי באותו זמן. היא בכלל לא קיבלה את הפרידה בצורה טובה. חברים שלי היו מספרים לי על שיחות שהם היו מקבלים מהאקס שלי בוכה, היא אמרה להם שעדיין יש לה רגשות כלפיי ושונאים כל בחורה שראיתי אותה רק בשיחה קבועה. הייתי מקבלת טקסטים ששואלים מה אני עושה ביום מסוים ועם מי אני כאילו אנחנו עדיין יוצאים והיא דואגת למיקום שלי. זה היה כמו לקבל עוקב מתון. " - נוח, בן 18

5. "ביום שנפרדנו, האקסית שלי אמרה שהיא רוצה להיפגש לארוחת ערב. לא התראינו יום או יומיים, אז חשבתי שהיא רק רוצה לראות אותי. משהו נראה קצת כבוי, אבל לא יכולתי לדעת מה קורה. אני מגיע למסעדה ורואה כמה דברים שלי על הספסל לידה וחייכתי. בשלב זה ידעתי שזה נגמר. למען האמת, אני לא ממש זוכר מה היא אמרה או עשתה. אני די בטוח שהיא רק אמרה שאנחנו נפרדים ושהיא ממש מצטערת ואז היא הלכה. בשלב זה היה לי רגע מביך מאוד כשהמלצרית שלי הוציאה צ'יפס גבינה שהזמנתי. אכלתי אותם מהר ויצאתי משם. לא ממש הרגשתי אז - לא כי לא היה אכפת לי. אכפת לי מכל הלב. כל הזמן היה בור בבטן, אבל פשוט המשכתי לחייך ולהנהן. פניתי אליה כמה פעמים כדי לנסות להיות חברות, והיא סילקה אותי. בפעם האחרונה ששאלתי, לפני כשמונה חודשים, היא אמרה לי שהיא כבר לא מרגישה כלום כלפי. המשכתי למחוק את איש הקשר שלה. למרות זאת היא עדיין צופה בסיפורי הסנאפצ'אט שלי. " - קייל, בן 21

6. "יצאנו לדייטים 19 חודשים ורק סיימנו את הלימודים באוניברסיטה. היא נסעה שעה וחצי לראות אותי ולמסור את החדשות - היא נפרדה ממני. שנינו בכינו והרגשנו מאוד. הלכתי אותה אל המכונית שלה וחיבקתי אותה לשלום. ראיתי את כל הבגדים שנתתי לה במושב הקדמי והסתערתי. ניסיתי להיות חברים אחר כך, אבל זה מביך כי הפרידה כל כך טרייה ועדיין יש לי רגשות כלפיה ". סטיבן, בן 22

7. "הפרידה מהאקסית שלי הייתה משהו שהתכוונתי לעשות במשך כמה שבועות אבל לא היה לי אומץ לעבור את זה. לבסוף סיימתי את זה בטלפון כשהיא התקשרה לצעוק עליי שוב. למרות זאת, היא הייתה הרוסה ויכולתי להרגיש את לבה נשבר. היו הרבה דמעות והיא לא יכלה להפסיק לשאול 'למה?' חשבתי שזה הולך להרגיש משחרר מכיוון שהפרידה היא דבר שדחיתי. אבל זה היה הדבר הכי קשה שעשיתי והרגשתי שהרגתי אדם. לא דיברתי איתה בשבועיים הקרובים כי לא רציתי להחמיר את הכאב שלה על ידי המשך אינטראקציה איתה. אני אנסה להישאר איתה ידידותי אבל אני חושב שזה חסר טעם ואכזריות רגשית להישאר חברים קרובים. " - זאק, בן 22

8. "הייתי עם הילדה הזאת כמה חודשים במהלך השנה הצעירה שלי במכללה והדברים הלכו טוב, אבל באמת שלא הרגשתי מושקע מדי במערכת היחסים. לילה אחד, היא הופיעה בביתי מהכחול וחיפשה להתחבר, כל זאת כשהייתי די מתחבא ממנה. אז באותו שבוע סיימתי את הדברים. אני לא בטוח אם ירדו דמעות, אבל אני יודע שהיא התעצבנה. הלוואי שיכולתי לומר שהרגשתי מאוד מוטרדת מכך, אבל אני יודעת שהייתי יותר שמחה שזה נגמר לפני שהעניינים היו מבולגנים מדי. למרות שהרגשתי רע. למרבה הפלא, נתקלתי בבחורה הזאת בפסטיבל מוזיקה שנה לאחר מכן כשהייתי עם הזוג המשמעותי הנוכחי וכולנו הסתובבנו לילה ונראה שהיה לנו כיף. " - לואיס, בן 22

9. "כשהייתי בן 17, אני ואקסי יצאנו במשך שישה חודשים למרחקים ארוכים. העניינים היו קצת מוזרים בינינו במהלך הביקורים האחרונים. היא שלחה הודעה, 'אנחנו צריכים לדבר'. היא לא רצתה לעשות זאת באמצעות טקסט, אבל ידעתי מה עומד לקרות, אז פשוט דחפתי לסיים את זה. הייתי חורבן. כל העניין העלה בי הרבה דברים אפלים שלא הכרתי בבריאותם, והרבה מזה לא היה קשור לפרידה בפועל. השתמשתי בעצבותי כתירוץ להתעלל בחברים שלי ובפרט אותה. זה החמיר בגלל העובדה שהיא הגיבה בדרכים היפות ביותר אי פעם - היא ניסתה לעזור לי למרות שזה בכלל לא באחריותה. והיא לא הייתה צריכה! הבעיות שלי היו שלי, וההתגברות עליהן הייתה צריכה להתחיל מעצמי. היא הייתה צריכה לעשות מה שטוב לה, ואני הייתי תינוקת קטנה ויבשת בעניין! " - ג'וש, בן 22

10. "הכרנו כמעט שנתיים והיכרנו רשמית ארבעה או חמישה חודשים. היא הרתה לי - ואז שבועיים לאחר מכן שלחה לי הודעה שהיא 'עשתה את שלה וגם אני צריך'. רק התחלנו ללכת לאירועים משפחתיים ביחד, כך שבאופן טבעי הרגשתי מבולבל, נטוש ונבגד. במיוחד מכיוון שהיה מישהו אחר בתמונה כעבור שבוע. מערכות יחסים בשנת 2016 מדהימות. " - אנדרו, בן 22

11. "יצאתי עם מישהו במשך כחודשיים מוקדם יותר השנה. רציתי להיות אקסקלוסיבית, אבל היא לא. הייתה לנו מחלוקת די קשה בנושא. אחר כך התקשרתי אליה בסביבות השעה 2 בלילה במוצאי שבת רק כדי להגיד שלום ולראות אם היא ערה. בסופו של דבר היא ניתקה אותו בגלל זה - כי הייתי 'יותר מדי להתמודד'. אני די נפגעתי כי הרגשתי שאני יותר מקבל את הפגמים שלה ואפילו לקחתי אותה לבית החולים במהלך א חרום. לא דיברתי איתה מאז, אבל אני מקווה שהיא מסתדרת. " - ג'ק, בן 22

12. "היינו למרחקים ארוכים, יחד במשך ארבעה חודשים, וביקרתי אותה בבית הספר שלה לסוף שבוע ארוך. שנינו היינו חולים והיו לנו אמצעיים וזה הרגיש קצת שטוח - לא סוף שבוע אידיאלי בהשוואה לאלה הקודמים. ניסיתי להעלות דיון על מערכת היחסים שלנו ביום האחרון, אבל היא לא נשכה. היא התקשרה אלי כשנחתתי בחזרה בצפון קרוליינה והיא בכתה ואמרה שהיא פשוט לא יכולה לעשות את המרחק יותר. מעולם לא שמעתי מישהו בוכה כל כך. היא מצאה את מתנות יום ההולדת שהנחתי לה בחדרה (יום ההולדת שלה היה בעוד כמה ימים והיו לי מתנות לכל יום שקדם לזה). דיברנו כשעה והסכמנו שהיא צודקת; אני מצטרף לחיל הים ויהיה לי הרבה נסיעות ותקופות ממושכות ללא טלפון סלולרי. אבל זה עדיין היה עצוב. זו הייתה הפעם הראשונה שבכיתי מאז כיתה ב 'כשחשבתי שאמא שלי מתה בתאונת דרכים. " - אוסטין, בן 22

13. "הפרידה האחרונה שלי במאי התרחשה בצורה די חלקה, לדעתי. היינו ביחד ארבעה חודשים כשהתחלתי את השיחה על איך מערכת היחסים שלנו תיראה ברגע שמתחילה חופשת הקיץ, כשנצטרך להיות רחוק. היא שמחה שהבאתי את זה והסכמנו שלמרחקים ארוכים זה לא הגיוני בשבילנו. לא דיברנו הרבה מאז הפרידה, אבל אני מרגיש שאנחנו ביחסים טובים כאשר או אם נתראה שוב בעתיד. " - אוון, בן 21

14. "השתגעתי על הילדה הזאת והתרגשתי עליה מאוד. פשוט לא יכולתי לחשוב על שום דבר אחר כשהיא הייתה בחדר. לבסוף, בחודש מאי של השנה האחרונה, ביקשתי ממנה לצאת. באופן מפתיע, היא אמרה שכן. הלכנו לדייט וזה היה קסום. שנינו היינו כל כך מאושרים במשך חודש בערך. אחר כך התחלנו להילחם ולהיכנס למערכת יחסים שוב ושוב. כשסיימנו את הלימודים, פנינו לאוניברסיטאות שונות והחלטנו ללכת לדרכינו. אבל באמצע השנה השנייה שלנו ללימודים, היא ביקשה לבלות. נזכרנו בכל הזמנים הטובים ממערכת היחסים שלנו והחלטנו לחזור יחד. עד 21, הייתי מוכן להציע. היא הלכה לבקר את סבתה במשך חודשיים (במרחק שבע שעות) וכשחזרה הכל היה כל כך מוזר. לא יכולתי לחשוב להינשא לה בשלב זה. שאלתי מה קורה והיא לא אמרה דבר, אבל הרגשתי מרוחקת. לבסוף היא סיפרה לי שהיא מאוהבת בבחור שפגשה בבית סבתה, היא בגדה בי מספר פעמים, והיא לא רצתה להיות איתי יותר." - לואיס, בן 22

15. "היינו יחד שישה חודשים, אבל הדברים היו קצת רעועים כי היו לה הרבה בעיות אישיות. הלכנו הביתה אחרי הלימודים והיא השמיעה לי שיר שתיאר איך היא מרגישה כלפיי ואת הקשר. זה שבר לי את הלב. ידעתי שזה נגמר. ישבנו יחד על הנדנדות במגרש המשחקים בשכונה שלנו במשך כמה שעות ונפרדנו. היא הייתה האהבה הראשונה שלי, אז הרגשתי שכל עולמי מתפרק. " - א.ב, 20