1Sep

לורן: איזה יום מוזר!

instagram viewer

שבע עשרה בוחרת מוצרים שאנו חושבים שתאהב ביותר. אנו עשויים להרוויח עמלה מהקישורים בדף זה.

אף, פה, חיוך, שפתיים, לחיים, עין, תסרוקת, עור, סנטר, מצח,
בסוף השבוע בשבת היה יפה בשיקגו-80 מעלות ושמש! כמה מחברי ואני החלטנו ללכת לחוף. לרוע המזל התחלנו מאוחר ולכן היינו שם רק כמה שעות. היה גם סוער, וחול שנשף לך על הפנים זה לא כיף!

החלטנו לצאת לאכול למסעדה הזו שכביכול יש בה אוכל ממש טוב. ובכן, מי שקיבלנו את זה טעה. ראשית, קורטני הזמינה טל הרים ואחרי שהיא שתתה את רוב זה הם יצאו עם עוד אחת, והיא לא רצתה את זה אז לקחתי את זה. אחרי כמה לגימות הבנתי שיש כתם שפתון בקצה הכוס שלא ממני. וואו! ואז החבר שלה פול הזמין ספרייט וזה יצא כמו מים מוגזים. סוף סוף קיבלנו את האוכל, ואף אחד מאיתנו לא היה מרוצה. למשל קורטני הזמינה שרימפס פופקורן, שבהם היו ממש חמש נתחים קטנים שאכלה תוך דקה. קיבלתי פורל ממולא, ועדיין היו עליו קשקשים וזנב! הייתי כל כך המום. ג'ן הזמינה מאחי-מאחי עם צד של ברוקולי, והדג היה בערך 9 סנטימטרים רבועים וחתיכת ברוקולי גדולה. כשקיבלנו את הצ'ק שלנו, ג'ן היה 30 דולר! והיה לה כמות האוכל הכי קטנה! שאר שלנו נע סביב 17 דולר. אחיה של ג'יל התקשר לאבוס והיא נתנה לנו מדבר חופשי, וזה היה ממש טוב.

click fraud protection

בדרך חזרה זה רק נהיה מוזר יותר. עלינו לאוטובוס והיה חפץ מסתורי במפית מתחת למושב של ג'ן (נגיד שזה נראה כמו שוקולד, אבל זה בהחלט לא היה) ועצם עוף מתחת לג'יל. ירדנו מהאוטובוס ובחור אקראי פשוט התחיל להשתין לפנינו! סוף סוף חזרנו לקמפוס והלכנו ליד המעונות, וילד קטן קופץ מהאשפה והולך משם. כלומר מה לעזאזל? זה היה לילה ממש מצער כי אנחנו לא יוצאים לחקור את העיר מספיק מאז שאנחנו גרים כאן. כשסוף סוף הצלחנו, זה לא יצא טוב מדי. נקווה שלא יהיה לנו עוד לילה כזה בזמן הקרוב!

היום היה טוב כי פוסט סיקרט הגיע לדפאל ופרנק וורן, היוצר, עשה מצגת. הוא התקיים במרכז הספורט והיה עמוס! זה התחיל בהקרנה של הקליפ "סוד קטן מלוכלך" מאת ה- All-American Rejects שהציג גלויות שנשלחו לפוסט סיקרט. כל הכסף שהציע הבמאי לפרנק נתרם למוקד מניעת התאבדות. הוא דיבר על הספרים שהם מוכרים וכיצד הם באים לבחור אילו סודות יוצרים את הדפים. הוא הביא עמו חבורת סודות שלא הצליחו להעלות זאת בספרים ושיתף אותם איתנו. לאחר מכן הוא פתח את הקומה בפני הקהל ואנשים הצליחו לדבר במיקרופונים ולחלוק סוד עם מאות אנשים. (הוא היה פתוח גם לציבור). חלק מהדברים שנאמרו היו כל כך אמיתיים ושוברי לב. כמה אנשים בכו והרבה היו בעיניים דומעות. זו הייתה חוויה מאוד מאירת עיניים ורגשית עבורי. זה היה חשוב לי מאוד שהזרים האלה שיתפו אותנו בסיפורים האישיים שלהם. זה בהחלט יגרום לי להבין איך אני מתייחס לאנשים על בסיס יומי. פרנק ממשיך בסיור שלו לקמפוסים, אז שימו לב אם הוא מגיע למקום הקרוב אליכם. אני ממליץ לך בחום להשתתף במצגת אם אתה יכול!