7Sep

סופשבוע פתיחת שישה דגלים

instagram viewer

שבע עשרה בוחרת מוצרים שאנו חושבים שתאהב ביותר. אנו עשויים להרוויח עמלה מהקישורים בדף זה.

"השנה עברה כל כך מהר!" זה כל מה שאני שומע ברחבי הקמפוס בימים אלה - ואני מסכים במאה אחוז! השנה הראשונה שלי הייתה די חוויה! אהבתי כל דקה (הטוב, הרע ואפילו המכוער ממש). למרות שזה היה כיף, זה עצוב לראות שהרבה בנות יוצאות מהמעונות כדי למצוא דירה משלהן. חלק מהבנות אפילו עוברות לבתי ספר במרחק שעות! קשה לראות כמה מהחברים החדשים שלי ממשיכים הלאה, אבל הייתה לנו הדרך המושלמת לחגוג את סוף השנה המדהימה הזו!

בסוף השבוע האחרון בבית הספר שלושת החברים הקרובים שלי ואני יצאנו לטיול כביש ל- Six Flags Great America כדי לבלות אחר הצהריים ברכיבות הרים, לשחק משחקים ולאכול צמר גפן מתוק! כולנו נכנסנו למכונית ונסענו לשיקגו מוקדם בבוקר כדי להיות הראשונים בתור בסוף השבוע הפותח.

כיף, צהוב, קבוצה חברתית, צילום, יונק, משקפי שמש, משקפי מגן, טורף, בירה, נוער,

איש לא היסס כאשר רצנו להיכנס לתור לרכבת ההרים הגדולה ביותר בפארק - השור המשתולל! זו חייבת להיות רכבת ההרים המפחידה ביותר אי פעם! לא יכולתי אפילו לצרוח, כי הקול שלי נתפס בגרוני בדרך למטה! לא רק שיצאנו לרכיבות, אלא גם שיחקנו משחקים! החבר שלי זכה לי בדובון ממשחק הפטיש! זה היה כל כך חמוד; הוא כזה ג'נטלמן :)

click fraud protection

ביציאה מהפארק החלטנו לשחק משחק אחרון. בחרנו את זריקת הטבעת וקנינו דלי ענק של טבעות כדי לנסות לזרוק על הבקבוקים. המשחק נראה כל כך בלתי אפשרי, אבל איכשהו זרקתי טבעת וזה נחת ממש על בקבוק! הייתי כל כך המום! זו הייתה הפעם הראשונה שזכיתי במשהו חוץ מדג זהב! הפרס שלי היה א עָצוּם בננה ג'מייקנית בגובה 6 רגל! טוב שהיה איתנו בחור שיוביל את הדבר הענק הזה מסביב! בזמן שאני כותב את זה, זה שוכב מתחת למיטה בחדר המעונות שלי. אין לי מושג מה אני הולך לעשות עם זה ...

אחר כך יצאנו לארוחת ערב ואז נסענו עד הבית. הייתי כל כך מותש ושרוף שמש, אבל זה היה לגמרי שווה את זה! לבלות את סוף השבוע האחרון שלי בקמפוס עם כמה בנות מדהימות ב- Six Flags הייתה הדרך הטובה ביותר לסיים את השנה שלי. אני כל כך אסיר תודה על החברים שהכרתי בקולג ', לא משנה לאן החיים לוקחים אותנו, אני יודע שתמיד נזכור את היום של רכבות הרים ובננות ענק!

איך סיימת השנה את הסמסטר? יידע אותנו בתגובות!