2Sep

יומן קורא: סיור עם קודי סימפסון!

instagram viewer

הפתעה לכל החיים

השעה הייתה בערך 6 בבוקר, ואני ישנתי עמוק. פתאום צלצל הטלפון שלי, והתעוררתי מהר וחיפשתי את הטלפון שלי. עניתי במהירות ב"שלום "רך. הקול בצד השני אמר, "היי, שמי הוא נהה מגזין שבע עשרה. רק רציתי לברך אותך וליידע אותך שזכית בטיול איתו לצאת לאוסטרליה קודי סימפסון. ” כששמעתי את החדשות האלה, קפצתי במהירות ופניתי לחדר של אבא שלי. כשסיימו לדבר, ידעתי שיש לי הרבה דברים לעשות לפני הטיול שלי! תוך כמה ימים, הייתי מוכן ללכת, וכל שנותר לעשות הוא לארוז ולספור את הימים.

פגישה עם קודי!

סוף סוף הגיע הזמן לצאת לאוסטרליה! טסנו מפורטלנד, אוריינה ונחתנו בלוס אנג'לס, קליפורניה. אם היית פעם ב- LAX, אתה יודע כמה זה מבלבל, אז כמובן שהלכנו לאיבוד! לבסוף אחרי שעה הגענו למסעדה שבה פגשנו את קודי, משפחתו והצוות, שכולם היו ממש ידידותיים. קודי היה כל כך נחמד, מנומס וחמוד מאוד. הוא היה הרבה יותר מגניב באופן אישי ממה שיכולתי לחלום עליו! אכלנו ארוחת ערב ודיברנו על אהבותינו וסירובנו. זה היה מדהים! מהקבוצה הזו יכולתי לדעת שהטיול הזה יהיה מדהים!

נסיעה נעימה!

הנסיעה במטוס לאוסטרליה ארכה 14 שעות, וישנתי כל הדרך לשם! נסענו היישר אל Surfers Paradise בחוף הזהב ונכנסנו למלון הכי מהר שאפשר. לכולנו הייתה ארוחה של ארוחת בוקר! המקום הראשון אליו הלכנו באוסטרליה היה הקניון. במהלך ההליכה לשם, היה עוצר נשימה לקחת לאט לאט את היופי של העיר והמדינה. הכל בקניון היה כל כך שונה מאשר בארה"ב, במיוחד המחירים הגבוהים יותר!

click fraud protection

יום בגן החיות

התעוררנו מוקדם למחרת כדי ללכת למקלט חיות הבר קורומבין. ראשית ביקרנו באזור קטן שבו למדנו עובדות מגניבות על נחשים, ואפילו צילמנו את התמונה עם נחש גדול מאוד. זה היה די מפחיד! לאחר מכן, ביקרנו בבית החולים לגן החיות, ולראות את כל החיות שנפגעו היה קורע לב. בהיותנו באוסטרליה, היינו צריכים לראות כמה קנגורו, שהיו החיות החמודות מכולן. הם היו כל כך עדינים ומתוקים, ואפילו הגענו ללטף אותם!

קונצרט בעיטה

סוף סוף הגיע הזמן שהקונצרט יתחיל. היו שם יותר מ -3,000 מעריצים מכל רחבי אוסטרליה שתמכו בקודי. לאחר שסיים קודי להופיע, הוא חתם במשך שנים על חתימות. למרות שהוא כנראה היה מותש למדי, קודי היה כל כך אדיב ומרתק עם כל מעריציו - הוא גרם לכל אחד להרגיש מיוחד. מישהו אפילו ביקש ממני חתימה! חייכתי וחתמתי על הנעל שלה. גם אני הרגשתי שאני מפורסמת!

סוגרים את הקניון

באותו בוקר התעוררנו מוקדם לטיסתנו לסידני ויצאנו לקניון להופעה השנייה של קודי בסיור. היו שם לפחות 4,500 מעריצים צורחים! בזמן שקודי שר, הקהל השתגע! אנשים דחפו להתקרב לקודי, והוא ניסה לקצר את הקונצרט כדי לוודא שאף אחד לא נפגע. הקניון למעשה נסגר, וקודי לא הצליח להמשיך לחתום חתימות. כשיצאנו, עדיין היו בנות צורחות מחוץ לקניון, והן רדפו אחרי המכונית שלנו אחר בלוקים! הם בטח היו מעריצים ענקיים של קודי!

הקונצרט האחרון

למחרת בהרפתקת סוערנו, יצאנו לשדה התעופה לטוס למלבורן. הגיע הזמן לקונצרט האחרון של סיור נעלי המאפה. הפעם, וידאנו שהבנות יודעות להישאר בטוחות כאשר התעלפנו מהצמידים לקראת המפגש והברכה. היו 4,000 מעריצים בקונצרט הזה, ולמזלי כולם נשארו רגועים והיו קהל רב בזמן שקודי נתן עוד הופעה מדהימה.

אנחנו משפחה

אחרי שטיילתי ימים ביחד, הרגשתי עכשיו שאני חלק מהפמליה! ברגע שחזרנו למלון אחרי הקונצרט, כמה מאיתנו החליטו לצאת לארוחת ערב ולראות סרט. אכלנו במקום פיצה, שם אכלתי את הפיצה הטובה ביותר אי פעם! כשאכלנו אחד מהצלחות של זה, כולנו הרגשנו כמו משפחה קטנה ומחוברת!

להתראות, אוסטרליה!

סוף סוף הגיע היום בו נאלצנו לעזוב את אוסטרליה. היה לנו קצת זמן לפני שהמטוס שלנו המריא, אז ניסיתי בפעם הראשונה את ממרח המזון האוסטרלי המפורסם טבעוני. זה לא היה הגרוע ביותר, אבל כנראה שלא הייתי אוכל את זה שוב! התרגשתי סוף סוף להצטלם עם קודי! פתאום הגיע הזמן שנעלה למטוס, ולמרבה המזל, הייתי כל כך עייף שנרדמתי מיד עם ההמראה. הדבר הבא שידעתי, היינו בבית.

טיול בלתי נשכח!

תמיד שמעתי את המשפט "הזמן טס כשאתה נהנה", אבל לא חוויתי אותו עד הטיול הזה. זה עבר כל כך מהר, אבל באמת היה לי את הזמן של חיי! הטיול הזה פקח את עיניי לכל כך הרבה דברים, ופגשתי כל כך הרבה אנשים מדהימים. למדתי שהחיים מלאים בהפתעות! אני מקווה שכאשר יזכו בכך, אנשים יראו שלכולם יש הזדמנות לחוות משהו מדהים כמו הטיול הזה. אני מעיר קטנה באורגון, וזכיתי בטיול של חיי! למדתי גם לרדוף אחרי החלומות שלי, לא משנה כמה מטורפים הם נראים. ברצוני להודות לך מאוד מגזין שבע עשרה ונעלי מאפים שנתנו לי את ההזדמנות הזו. לעולם לא אשכח את זה!