2Sep

חופשת סוף שבוע ל -3 ימים!

instagram viewer

שבע עשרה בוחרת מוצרים שאנו חושבים שתאהב ביותר. אנו עשויים להרוויח עמלה מהקישורים בדף זה.

יצא לי לעשות הרבה דברים מדהימים מאז שהגעתי לקולג ' - מניסיון לריקוד סווינג, לראות את הדלאי לאמה, וכלה בסיוע בתכנון מרתון ריקודים 24 שעות. עוד הזדמנות מדהימה רַק קרה! שבעה מחברי ואני החלטנו שמכיוון שהיה לנו סוף שבוע בן 3 ימים, נצא לטיול סקי בווייל, קולורדו. שישה מאיתנו היינו גולשים די טובים, אדם אחד היה גולש סנובורד נהדר, ואדם אחד מעולם לא גלש בעבר, אבל בסופו של דבר זו הייתה קבוצה מושלמת לטיול.

חורף, בילוי, ספורט חורף, מכנסיים, ציוד ספורט, מעיל, ציוד סקי, עומד, מוט סקי, הלבשה עליונה,

היה לנו כל כך כיף לבלות כל יום על ההר. לא גלשתי שנתיים, וזה היה נהדר לחזור שוב. החדר שלי, בוני, ואני בילינו את היום הראשון ללמד את חברנו דינה איך לעשות סקי, וביום השלישי היא נראתה כמו מקצוענית. בלילה הסתובבנו בבית ונהנינו מאוד. הייתי חבר עם כולם בקבוצה כמובן, אבל לא כולם אנשים שאני רואה כל יום, אז היה נהדר לבלות הרבה זמן ביחד.

ביגוד, חורף, בילוי, כיף, ספורט חורף, מכנסיים, ציוד ספורט, שלג, גולש, מעיל,

אז הטיול היה מעולה! אבל זה לא היה נהדר לנסות לחזור הביתה! ראשית, נתקענו בתנועה בגלל סופת שלג ולקח לנו 6 שעות (!) להגיע לשדה התעופה, אז פספסנו את הטיסות שלנו :( למרבה המזל, באמת,
בֶּאֱמֶת נציג נחמד של יונייטד איירליינס הוציא אותי ואת בוני בטיסה הראשונה למחרת בבוקר. אבל זה אומר שנתקענו בדנוור ללילה נוסף! עם זאת, עשינו עבודה מדהימה אם הכל ביחד, אם אני אגיד את זה בעצמי :) מצאנו חינם הסעה למלון מקומי, ביצעה הזמנה (וקיבלתי הנחה!) והיינו על המטוס הביתה לפנינו יודע את זה. חזרנו לקמפוס רק אחרי 9 בבוקר. למחרת, ובשעה 10 בבוקר, ישבתי בשיעור הפיזיקה שלי.

click fraud protection
מְטוּרָף! אבל זו הייתה הרפתקה, ועכשיו אנחנו יודעים מה לעשות אם אי פעם נתקע שוב!

XO,
קאסי

יש לכם סיפורי טיול מטורפים? תיידע אותי!