2Sep

נערות נוער חולקות רגעים מביכים!

instagram viewer

שבע עשרה בוחרת מוצרים שאנו חושבים שתאהב ביותר. אנו עשויים להרוויח עמלה מהקישורים בדף זה.

יום אחד, המאהב שלי וחברו מצאו מה שנראה כמו נחש על רצפת מסדרון בית הספר. כרעתי למטה כדי לראות את זה, והמכנסיים שלי נקרעו! באותו יום, כל התחתונים האחרים שלי היו בכביסה אז לבשתי זוג תחתונים ועליהם קומקומים! הסתרתי אותם די טוב כל היום, ואף אחד לא שם לב. מאוחר יותר באותו יום, המורה שלי ביקשה ממני לבוא ולפתור בעיה במתמטיקה בלוח. ברגע שקמתי ללוח, הגיר ירד. שכחתי את כל המכנסיים שלי, התכופפתי לקחת אותו והתחתונים שלי נחשפו לכל הכיתה! אני עדיין יוצא עם המחץ שלי, אבל עכשיו הוא תמיד קורא לי "קומקומים" או שואל אותי "מה שלומכם הקומקום, מותק?" מעכשיו אני תמיד יושב בסגנון הודי, לא משנה מה! ליז, ניו יורק

יום אחד חבר שלי שכח ללבוש חזייה לבית הספר. היא הייתה כל כך מושפלת, ולא רציתי שהיא תהיה כל כך נבוכה אז נתתי לה את חזיית הספורט הנוספת שאני תמיד שומרת ב- P.E. תָא. למחרת במפגש המסלול האחרון שלנו, ארגנו את כל הדברים שלנו כששלפה לי את החזייה והניפה את זה מול החבר'ה מטורינגטון ודאגלס וכל האנשים מסביב. החבר'ה מהכיתה שלי הרימו את זה והתחילו להתרוצץ עם זה! והגרוע מכל, החבר'ה המבוגרים שדחסו אותי מאז השנה שעברה היו שם, וכך גם החבר'ה בכיתה שלי שדי אהבתי! כמה רע! -ריקי א., דאגלס, וי

click fraud protection

ובכן, התאהבתי בבחור הזה במשך הזמן הארוך ביותר, והסיבה היחידה שמעולם לא יצאנו היא כי הוא החבר הטוב ביותר של אחי והם היו לנצח. בכל פעם שאחי אינו בבית, הוא בדרך כלל נכנס ואנחנו פשוט יושבים ומדברים. פעם עמדתי להיכנס לשירותים כשצלצל הדלת ואף אחד לא היה בבית. עניתי לדלת, ובוודאי שזה היה כריס (הבחור שאהבתי לנצח). נתתי לו להיכנס והתחלנו לדבר. ואז הוא הרים אותי וקפץ מעלי. אני מניח שהוא רצה להיאבק. העניין הוא שהוא נאבק בשלפוחית ​​שלי, ואני פיפיתי במכנסיים. הוא היה כמו, "וואו, משהו רטוב!" רציתי למות, והוא ברח מהבית. ג'סיקה ק ', סנט צ'ארלס, אילינוי

הייתי באגם עם אמי והחבר שלה כשהתחילה המחזור. ובכן, התכוננו ללכת לאבובים וכל מה שהיה לי זה פד אז החליקתי אותו לבגד הים שלי וחשבתי שיהיה בסדר בינתיים במים. כשהגענו חזרה לרציף רצתי במהירות בחזרה לבקתה שלנו כדי לשנות, אבל כשחזרתי החוצה אני הבנתי שהכרית שלי החליקה לתוך הצינור הפנימי וצפה לשם בשביל החבר של אמא שלי למצוא. מעולם לא הייתי נבוך יותר ועכשיו אני מקפיד שלעולם לא אעשה את הטעות הזו. -בעילום שם

הייתי במסיבת בר מצווה של חבר שלי לובש קרדיגן שחור מעל גופיה. התחלתי לרקוד והתחממתי ממש, אז הורדתי את הסוודר. המשכתי לרקוד עוד שעתיים עד שהלכתי לשירותים עם חבר שלי. בזמן שהכנסתי את השיער לקוקו מול המראה, ראיתי שיש לי את כל הדברים המטושטשים השחורים האלה בבית השחי! בסופו של דבר הקרדיגן שלי השאיר דברים קצת מטושטשים בבתי השחי כי הוא נדבק לדיאודורנט שלי. הרבה אנשים ראו את זה, וכולם חשבו שזה שיער בית השחי שלא גילחתי! רציתי לבכות ולהפסיק לרקוד מיד! -בעילום שם

אני רוצה להיות כוכב! לפחות זה מה שאני חולם! הייתי בבישול, והיה להם קריוקי, ופשוט הייתי צריך לנסות את זה. ובכן, סוף סוף קמתי לשם ושרתי שיר של ASHLEE SIMPSON. "מישהו אמר לי לעשות את התנועות, אז עשיתי זאת. ובכן, כשעשיתי את התנועות, פגעתי בתחת שלי והפלצתי! הילד הכי חמוד שמע וראה אותי, וכולם התחילו לצחוק, כולל הוא! -אני טי, לואל, MA

ובכן, הלכתי עם החבר הכי טוב שלי והחבר שלה לששת הדגלים, והיו שם הרבה בחורים לוהטים. רק התחלתי את המחזור, וחשבתי שלא אדמם בגלל שאני במים. דיברתי עם הבחור הלוהט הזה שנורא התלהבתי ממנו לנצח. פשוט דיברנו אחלה, ואז הוא אמר, "אני חושב שיש לך פגישה בשירותים." אני ניסה להבין למה הוא מתכוון כשחבר שלי לקח אותי לשירותים ואמר לי להסתכל על שלי רגל. גיליתי שיש דם זורם לי ברגל! -וואלרי, סן אנטוניו, טקסס

פעם אחת החבר שלי ואחיו היו בבית שלי. הייתי במחזור, והלכתי להחליף את המשטח שלי. אח של החבר שלי נכנס לשירותים אחרי ויצא כמה דקות אחר כך וסיפר לי שהשארתי את המשטח שלי על השיש מול השירותים. אני לא חושב שאי פעם אסתכל עליו באותו- D.C.

פעם החבר שלי ואני שמרטפנו יחד את אחותי הקטנה. מטרידה ככל שאחיות קטנות בנות 6 יכולות להיות, זו הייתה דרך יוצאת מהפארק. היא התרוצצה בבית וצעקה לחבר שלי, "שרה מחבבת אותך! שרה אוהבת אותך! "אבל זה לא החלק הגרוע ביותר. היא גם קרעה לי את החולצה בטעות! על החזייה שהייתה לי היו כתובות שמות החברים הכי טובים שלי בטוש קבוע (כתבתי אותם). עכשיו החבר שלי חושב שנתתי לחברים שלי לחתום על החזייה שלי. הוא סיפר לכל בית הספר. בהחלט נפרדתי ממנו! -סרה ד., האל, MA

אני משחק בייסבול בליגה, אבל זה בייסבול לא סופטבול אז אני הבחורה היחידה שמשחקת עם כל החבר'ה האלה. ובכן, יום אחד הקבוצה שלי שיחקה את הקבוצה של הקראש שלי אז ממש לא רציתי להתעסק. כשהייתי מחבט, פגעתי בכדור ורצתי הכי מהר שיכולתי. המחץ שלי היה איש הבייס הראשון, ואני רצתי ישר אליו, הפילו אותו ונחתתי ממש מעליו. כדי להחמיר את המצב, אחי היה בצוות שלי והוא ידע שאני מחבב את הבחור הזה, אז אחי אמר למחוץ שלי, "מצטער שהיא חייבת להתחרפן עלייך!" הרגשתי כל כך רע! -סרה ק ', סן חוזה, קליפורניה