2Sep

ג'ודי מכה את התפוח הגדול!

instagram viewer

שבע עשרה בוחרת מוצרים שאנו חושבים שתאהב ביותר. אנו עשויים להרוויח עמלה מהקישורים בדף זה.

שפתיים, לחיים, תסרוקת, סנטר, מצח, גבות, הבעת פנים, סגנון, שיער שחור, כיסוי ראש,
היי חבר'ה! כרגע אני צופה רכלנית. זה כל כך טוב! אז, היה לי ממש טוב בסוף השבוע האחרון. חזרתי הבוקר מניו יורק בחצות. זה היה מדהים!

בבוקר יום שישי עשיתי את מבחן הפסיכולוגיה שלי ממהר כי הייתי צריך להיות בשדה התעופה. הגעתי לניו יורק לכנס אופנה בסביבות השעה 20:00. והגעתי לדירה של חברתי של אחיותיי בסוהו מיד לאחר מכן. אכלנו ארוחת ערב במקום מעבר לרחוב שנקרא קפה נואר. המקום היה מגניב והאוכל היה ממש טוב.

ראיתי את נאנט לפור, פיטר סום ופיליפ לים. הייתי כל כך באקסטזה, שאני אפילו לא יכול להסביר את זה. היה לי הזמן הטוב ביותר והתרגשתי כל כך. אז אחרי שהכל הסתיים היום, החלטתי לקחת את הרכבת התחתית בחזרה לבד. חשבתי שאני יודע בדיוק איך לחזור. כל הזמן ניסיתי רכבות שונות ומה לא, אבל לא הצלחתי להבין מה קורה.

אז הלכתי הלוך ושוב מהרכבת התחתית והרחובות בניו יורק עד שהבנתי סוף סוף איך לחזור. וכמובן גם ירד גשם כבד באותו הלילה! תודה לאל ננט לפור חילקה מטריות במהלך הסמינר שלה! הלכתי לאיבוד במשך שעתיים עד שהגעתי לבסוף לדירה. זו הייתה חוויה כל כך מפחידה, אך מצחיקה בשבילי.

click fraud protection

באותו יום ראשון חזרתי לסמינר נוסף ואז פגשתי את אחותי ואת חברתה בכיכר יוניון (בשלב זה השתלטתי על הרכבת התחתית). אכלנו במקס ברנר, שזה מקום כל כך טעים לאכול בו! עשינו קניות בכל רחבי סוהו ורובע הבשר ואז הגיע הזמן לעזוב. אני כבר מתגעגע לניו יורק! אני צריך ללכת להכין שיעורי בית.